Dag 3 verkenning Melbourne City!

9 januari 2017 - Melbourne, Australië

IMG_4107

Jaaaaaa.... Rudolf is vandaag jarig! Gefeliciteerd lieverd! Gisterennacht even contact gehad met de kids voor de felicitaties en up-date van ons avontuur! Vanmorgen ook nog een belletje van Ruud en Addy gehad om hun zoon te feliciteren.

Na een heerlijke relaxte ochtend zijn Rudolf en ik samen op verkenningspad gegaan. Hoe werkt hier de tram? Eerste uitdaging! Gelukkig zijn de mensen hier heel behulpzaam en mochten we mee reizen zonder pas.

IMG_1015IMG_4103IMG_4102

Aangekomen bij het park en Melbourne museum zijn we lopend verder gegaan. Ten eerste op zoek naar een speciaal adres die een oplader voor ons fototoestel zou verkopen, gevonden en gekocht.

IMG_7953

Even op terras gezeten met een heerlijk verse jus 'd orange!

IMG_7954

En vervolgens ook nog maar een kleine citytrip, we waren er immers toch al.

IMG_1008GOPR2902IMG_1011IMG_1009IMG_7944IMG_7948IMG_7952IMG_7946

Op de terugweg te vroeg uitgestapt en lopend het laatste stuk gedaan, gelukkig zagen we in de verte de hoogwerker waar we linksaf moesten... gevonden! Ondertussen nog even een bezoekje gebracht aan de supermarkt en op zoek gegaan naar een taartje om samen met Alex en Katerina de verjaardag van Rudolf te vieren.

We hadden zaterdag nog zoveel vlees over dat we vanavond weer gezellig hebben gegourmet!

IMG_1019

Als toetje had Katerina ook een taart gekocht met kaarsjes en 45 in sterretjesvorm, happy birthday bordjes, bekertjes, slinger en servetten. Heerlijk met een zelfgemaakt alcohol drankje met koffie, en voor Neeltje natuurlijk een glas 43 on the rocks!

IMG_1022IMG_1024

Onze taart maar even bewaren voor morgen!

Ook deze dag weer afgesloten met een film, dit keer: Spy! Hilarisch! Echte aanrader!

klik hier voor het verslag van gisteren

klik hier voor alle foto's

1. Monique:
    10 januari 2017
    Wat leuk om het zo te volgen !
    Rudolf nog van harte.
    Manu je mag alles shoppen behalve de echt Uggs :(
    Geniet en ......... laat ons zo ook mee genieten.
    Dirk en Monique
  2. Ruud:
    10 januari 2017
    Leuk hoor, wel erg weinig kaarsjes
  3. Manon:
    11 januari 2017
    Wat leuk om mee te kunnen kijken...over een maand gaat onze zoon ook naar Melbourne! Ik laat hem de foto' s ook zien, dan krijgt hij vast een idee. Veel plezier nog! X jes daar