Dag 5 Victoria Market

11 januari 2017 - Melbourne, Australië

Laten we beginnen met de temperatuur:

IMG_4118d

Vandaag hebben we besloten om even een relax dagje in te voeren... en we moeten zeggen... heerlijk! Even lekker in het zonnetje gezeten, koppie koffie en koppie thee, tosti gegeten, boek gelezen, voetjes even lekker in de cremé gezet.

GOPR2935GOPR2940IMG_1062IMG_1064IMG_1067IMG_7977

Rond 18.00 uur zijn we met Katerina naar de Victoria Market gegaan. Neeeee.... niet normaal, zooooo druk! Het zijn een soort loodsen waar aan de ene kant allemaal eetkraampjes staan zoals een Frans tentje, Aziatisch tentje, Grieks tentje etc. maar een rij met mensen ervoor, lijkt de Efteling wel in het hoogseizoen :) Dus echt zien wat ze hebben wordt een beetje lastig!

GOPR2942IMG_1068IMG_1071IMG_1077

Katerina en Neeltje hebben gekozen voor de Franse keuken en Rudolf voor de Griekse keuken:

IMG_1069IMG_4122IMG_4131GOPR2944IMG_1082

Tussen alle menigte geprobeerd om nog een biertje en een roseetje te scoren, na even geduld is dit toch gelukt! Overal spelen bandjes... gezellig sfeertje!

IMG_1076

Qua shopkraampjes: Het is echt helemaal niets, kleding uit het jaar kruik, Engelse zeepjes en meuk uit Azië. Het wordt nog een hele opgave om een souvenier te zoeken hier ;)

IMG_7980

Onderweg naar huis nog even langs de supermarkt... deze zijn open tot 00:00 uur. Water en de ingrediënten gekocht voor een Hollandse Appeltaart. Morgen aan de slag Neeltje! Hahaha!!!

Gelijk met Alex thuis aangekomen, hij had vandaag een werkdag naar Queensland, 2,5 uur vliegen vanaf Melbourne. Hij had er een lange dag opzitten en was er wel klaar mee! Met z'n allen nog even een alcoholisch drankje genuttigd, mannen een biertje en vrouwen een Licor 43! Happy Neeltje!

Bier tip van de dag met een cijfer 7,5:

IMG_1072

1. Alice:
    13 januari 2017
    Lieverd wat leuk dit geniet met je mee